RÖRA


Det är så underbart att komma hem till det här. Speciellt när det är precis lika stökigt i den andra halvan av rummet också. Men jag skyller på att manusskrivningen tar på krafterna. Jag har varit så trött varje dag när jag kommit hem från skolan den här veckan. Det betyder visserligen inte att jag varit trött när klockan har tickat iväg mot läggdags.
Mitt rum har nog aldrig varit äckligare, jag blir äcklad av att vara här inne. Visserligen så brukar det ganska ofta gå så långt att dammråttorna tittar fram under sängen innan jag tar till dammsugaren.
Det har legat en död sådan där nattmal på mitt golv i över en vecka nu. Jag vet inte vad som är så jobbigt med att bara öppna fönstret och slänga ut den. Fast i förrgår försökte jag faktiskt med att få min katt att äta upp den , men det ville hon inte.

Kommentarer
Postat av: caroline

hahaha, du är underbar lina!

2008-08-28 @ 21:27:51
URL: http://caroline.jagbrant.blogg.se/
Postat av: FridaTttTTttT

HAHAHA. Fan vad roligt med nattmalen och katten!

2008-08-29 @ 01:53:43
Postat av: linda

du är cp <3 haha, mitt rum brukar också se ut sådär :c

2008-08-30 @ 17:51:16
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0